25/04/10

Sisa2 akhir di Selangor..(Muhasabah diri)

salam..

-Pejam celik kejap je dah nak habis tiga tahun aku kat Selangor nih...

-Macam2 ragam dan jenis orang yang aku jumpa..

-Macam2 benda gak aku belajar dekat sini...

-Pengalaman aku pertama kali berhijrah ke luar luar negeri aku sendiri...










Menggila di UNISEL wahahaha.....





"Jauh lagi langkah kaki dan jaga langkah mu..."
-Panglima-

"Aku berjalan sendiri..."
-Panglima_


-Alhamdulillah....aku berpegang dengan nekad janji2 aku dulu....

-Aku junjung janji2 aku yang banyak memberi ransangan terhadap aku...


"Perjuangan kita masih belum selesai...."
-Tun Dr. M-




-Korang sume ada superhero kesukaan masing2 kan...

-Ada yang superman,atroman,batman dan segala jenis man yang ada=)

-Korang nak tahu kat dunia ni wat masa ni aku dua superhero je yang aku minat....

*First :DORAEMON
*Second :Tun Dr. Mahathir Mohamad

-Hehehe....malas nak membebel banyak aku tengah xde mood nak membebel...

p/s : Tengah curi2 on9 kat Lab comp UNISEL wahahahahaha...jap lagi dah lah ada klas kat sini hehehe...

Tiada ulasan: