10/04/10

Nostalgia...Kereta Chev Rm400000+++(katanye)Musnah!!

Sunday, February 07, 2010

Current mood:Puas Hati(aku menang=D )
..http://gustomobil.files.wordpress.com/2009/09/2009-chevrolet-captiva.jpg
Salam...

nak di jadikan cerita time 3.2.10 kul 5 pagi....

tengah dok sedap race bdua je tetiba ada satu kereta chev 4wd masuk kacau line ktorang...siap men block2 plak tuh...huhuhu

dengan tangkas aku mgelak lah kreta tu dari mgacau aku....

last2 kereta tu kcau kreta mber baru aku tu yang bnma Boy....

Boy bwak Myvi n aku bwak Viva mber aku j....
Kita orang sedar kreta kitaorg tak besau cam kta chev tu tapi jgn lah blgak kcau kitaorg....

di pendek kan lagi cerita....kereta tu keja aku tapi dia tak guna otak kot huhuhu...
apa yang aku pasti aku tgok back mrror aku aku nmpk kereta Chev tu tengah melambung.....xcdent laggar roundbot kat Pesiaran Kayangan...

FAKTA
agak truk lah gak...
-tayar ptah n tcabut
-depan remuk....
-drver n psger tepi dua2 prmpuan melayu(anak lod)..
-dua2 selamat
-dua2 bwah umur
-baru pas SPM
-xde lesen
-kereta lak owner dia bukan driver yg punye tapi psger seblah yang punye..
-bpak psger yang punye..

FAKTA KELAKAR
-parent dorg kasi dorg klua tgh2 mlam bwak kreta tu jalan2 walupun hakikat nye dorg bwah umur+prmpuan+xde lesen+pendek hahaha
-Driver mrah psger coz tak pkai seat belt(bodohnye...driver lah yang slah dah lah bawak kreta orang tapi gi balun macam kerata sdiri....bwak cam orang mabuk j hhuhuhu)


so ksmpulan crita nye kat sini....iglth orang yang tsyang...


p/s:xde orang syang aku pun slain fmly aku huhuhu....(sbnrye aku xde mood nak menaip tu yang sikit j aku taip=D hehehe)


Tiada ulasan: