11/04/10

Kerja Baru = Kereta Baru(mamai sikit ni)

 
Salam...


Huhuhu...tetiba terbangun dari tidur dek kerna terlalu dahaga....
bagai kan orang mengantuk yang di sorongkan bantal...hehehehe....bleh plak tetiba terjaga dan ternampak si Aiman(dak rumah sewa aku) tengah siap2 nak keluar...
khabarnya Aiman nak g kedai makan kat bawah rumah sewa kitaorg...nk jumpa member dia jap....
tanpa befikir panjang aku terus mengoder air 'Neslo Bang' kat aiman,huhuhu....





Sebenarnya....aku ni dah dekat dua hari dah aku tak mandi ni wakakaka!!
asyik menghadap 'nukil' pastu wat asgment(buatlah sangat hehehe..)
wat pengetahuan...aku memang suka mandi malam...so jangan terkejut if aku menghilang tiba2 waktu malam klu kat rumah sewa aku ni...cari je aku dlam toilet cnfrm jumpa hehehe....aku ni klu mandi mengalahkan anak dara mandi....mau aku bantai 2 ke 3 jam...hehehe


Petang tadi baru pas col ibu dengan aman...alhmdllh ibu dan fmly sihat2 j=)
yang aku terkejut petang tadi bila wan yang sambut pggilan aku....wan ni panggilan nenek kat negeri sembilan tau...jgn hang pikiaq wan tu orang yang bernama riduan atau pun sapuan....hehehe..
rupenya wan ada kat rumah...dah tiga hari dia kat rumah=)
(rindu nak lepak kat kampung negeri sembilan T_T )



Aku col Aman nak ajak dia lepak sebenarnye...sebab Aman dah dekat dengan aku...
dia duk KL skang kat Gombak...dia baru dapat keja kat sana tapi dia stay sna sebulan je x silap aku coz tempat keja betul dia sebenarnye kat Pilahdelphia....atau pun dikenali sbgai Kuala Pilah...hehehe
dia bagiu tahu hajad dia petang tadi yang dia nak beli kereta....kabar nya kereta berjenama Honda(antara kereta idaman aku gak tuh....)
untung Aman...muda2 dah rasa pakai kereta sendiri...
Aman ni rezeki dia murah...dari dulu sampai sekarang...lagi satu dia ni gigih...
bayangkan peluang kerja dia dapat lepas grad menimbun2...rezeki Aman...


Minggu depan kemungkinan aku akan spent masa dengan Aman...nak teman dia pegi cari kereta untuk dia beli...(huhuhu...nasib lah aman pasni habislah Amin lenjan kereta tuh hehehe...)
minta2 lah Pucuk di cita Ulam mendatang....mana tahu tengah2 cari kereta kat KL tu nanti dapat plak Ferarri yang murah2 ke....wahahahaha.....


Bismilah....ya allah ya tuhanku kau murahkan lah rezeki  kepada Aman,aku,keluarga ku,sehabat2 ku dan orang2 di sekeliling ku....amin....


Salam...


p/s:sumpah mamai=S nak tidur tak mengantuk...sebab dek kerna tlalu risaukan asgmnt yang tak siap2 lagi nih=S

Tiada ulasan: