15/04/10

DOUBLE THUMBS UP TO GITAR LAPOK!!!! ENJOY GILA!!!!! GOOD JOB MASCOMERS! & TQ KAY NISA COZ TEMAN I :D (happy!!)

salam..

1st time aku rasa berbaloi beli tiket untuk tengok event budak mascom ;D

Fakta
*harga tiket RM10
*tempat DSG UNISEL SHAH ALAM
*Anjuran pelajar MASCOM sem 7

Event ni antara salah satu assignment dorg utnk sem yang ketujuh ni....
aku puji...if budak2 mascom wat event mesti gempak2 =)
tapi kali ni event dorag tersngatlah gempak =D
kalau korag tak caya korg tgok lah sndri dari pic2 aku sdri...(rugi korang tak datang;P)


-hahahaha...aku malas nak crop....buat2 tak nampak je..."sam ko buat muka pelik cepat!" kata aku kat 
dia...hehehe
-Paan dengan Panglima...aku ke dia lagi comel? ;D (Paan ternyata rendah sama tinggi dengan Kay hehehe)
 
 
 
-Youk.....aku minat gila dengan rambut dia...hehehe..
"Ambik gmbar aku lagi skali boleh?=)" Youk request kat aku...

-Aku dengan fan aku....GSM vokalis...hehehe
 
 
 
-Klu sembelih leher si Sam ni conform2 mesti banyak darah memancut kan=D hehehe
 
 
 
- Sam...pose special untuk aku ;D
 
 
 
- Paan...pose special untuk aku;D
 
 
- Youk....pose special untuk aku ;D
 
 
-Grey Sky Morning!!!! Salute!!! kipas susah mati dorg gak;D
 
 
 
-Skudap skudip....best!!!;D
 
 
 
-boleh tahan lah=) B-minor
 
 
 
- Mascom semester 7
 
 
- Kay Nisa...nasib baik dia ada klu tak macam org bodoh le aku sengsorang kat dewan tuh hehehe....yang lain janji tapi masing2 takpat dtg last minit=S
 
 
- astana lantera tari
 
 
- Fan2 yang telah menghalang VIP2 yang ada untuk menonton...wakakakaka....no rule!!
 
 
 
-Budak MASCOM yang tidak di kenal pasti a.k.a 'Bodyguard' yang cuba block aku daripada mendekati pentas.....der...silap org der....hehehe....last2 aku terlepas dari semua dugaan nih wahahahaha.....(muka der macam aizat lah plak aku tgok hehehe...aku igt aizat wat kerja part time;D)
 
 
 
- Sumpah macam budak2 =D
 
 
ish2....skali lagi aku nak cakap....rugi korang yan tak pergi=D hehehe....lain kali support lah event2 dak2 unisel kita;) 
lpas balik dari UNISEL aku pun dapat panggilan dari ziera...
dia minta tolong aku...dia tertinggal kunci rumah...so takpat bukak pintu rumah...
dia minta tolong ketuk kan pintu...(ketuk kan pintu??)
aku pun dengan blurnye datang try jelah ketuk...
tapi tak berhasil kerana tiada satu tindak balas atau respon yang aku dapat dari dalam rumah tu(ada org ke xde org ke....entah lah)
tiba2 aku diberi satu idea dan tips...cara2 nak membuka pintu rumah dengan menggunakan *@$
tanpa befikir panjang aku pun mencuba....tak sampai setengah jam...hasilnya sangat menakjubkan...aku berjaya jugak bukak pintu rumah tu=D (perkh...ada can lah aku pasni nak gi wat job kat rumah2 student...wahahaha...gurau je...dosa kot+aku myirap dengan org2 yang kaki job nih;( )
Malam tadi berakhir dengan penuh rasa gembira ;D
sebenanye dah pagi dah ni(masa aku tengah menaip dalam kul 7.10am)
aku dari semalam tak jamah apa2 pun...just air susu je...itu pun kotak kecik=S
nak cakap lapar....tak sangat...aku susah hati jer rasa...mmmm...ntah lah...

Bismillah....ya allah ya tuhanku...kau berikanlh aku semngat juang yang baru agar dapat ku tempuh sisa2 hidup ku ini dengan penuh rasa bersyukur dan gembira ya allah...amin....


p/s : aku xnak tulis item apa aku guna takut korang salah guna pulak;D hehehe..

Tiada ulasan: