17/04/10

Hari yang slow...(blur+xsihat)

berlari k langitxD | cari rumah sewa nih;)~~ | panglima
Rumah lama Makteh.... 2008
Salam...

Seawal pukul 7 pagi aku tidur(hehehe lewat lah) sepatutnya plan asal aku waktu tu aku akan ke Gombak
hal nya untuk bertemu dengan Aman...tapi semua ni kita hanya mampu merancang dan tuhan je menentukan(hehehe ayat korg selalu gune time dah xde alasan lain) aku tertidur lewat + rasa nak demam...
aku pun terus roger Aman...


"Salam Aman,Amin maybe takpat nk gerak gi tmpat Aman kot sebab Amin rasa macam semacam,nak demam....tekak tengah perit gila~"

Aman faham dan kitaorg pun terus habiskan perbualan telifon tu....
selang setengah jam kemudian.....handphone aku berdering.....aku pun terus angkat(masa tu tengah lena tidur+mamai+xsihat)

"Salam...Amin,Abg otw pg tmpat Amin jap lagi Abg sampai,kita keluar k..."

Sumpah....dalam mamai2 aku tu tu jer aku ingat,yang lain haram aku tak ingat...
dipendekkan cerita....Aman bawak aku gi makan kat Ani Sup Utara(2nd time aku makan kat situ hehehe...1st time makan kat situ ada pengalaman yang sgat memalukan & kelakar...entry lain insya aku
cerita..)
pastu tanpa befikir panjang Aman terus bawak aku pegi Gombak kat rumah Makteh aku kat Batu Caves..
dekat rumah Makteh aku ni dia ada kawasan yang jarang2 ada kat rumah2 orang kat KL nih..
rumah teres 3 tingkat...tapi ada tempat reakriasi + sauna(teruja plak aku tengok hehehe)
aku pegi tempat reakriasi tu...dekat tingkat 3...kat situ ad serba sedikit alatan2 untuk bereakriasi...
salah satu barang tu adalah 'Punching Bag' huhu....aku rasa bertambah teruja...dah lama tak jumpa benda tu...yelah dulu selalu main benda tu tapi masa tu aku main kat gelanggang silat kat kampung aku...
tiba2 leh lak terjumpa 'Punching Bag' tu kat rumah Makteh aku....
tanpa melihat kiri dan kanan...dengan rasa teruja dan gelojoh aku terus membelasah 'Punching Bag' tu tanpa ada belas kasihan..(Lepas geram...nak pukul orang takut niaya anak org je nanti...hehe)
WATCHAA!!!!
PLING,PLANG!!!!(bunyi kaca pecah)
aku terus terdiam dan tak bergerak...benda tu berlaku dalam sekelip mata je..aku pandang bawah lantai...aku pun perasan...
OMG!!
T_T Shade kesayangan aku jatuh dari selitan baju aku lalu pecah bederai...(Italy Ray Ban Gold Aviator Glass 2009-2010) waaarrkkhh!!!....T_T aku sayang kot shade tu...klu murah takpe ni.....waaarrkkhh!!!!=((
aku redha jelah....aku anggap tu bukan rezeki aku(ayat pasrah...hehehe)

Kenangan Terindah(",) | Bila Air Molek,MOZAK n Teknik J bersatu....JenJeng... | panglima
 Gambar time silat dulu...tak igt lah tahun bila yang pasti tiap2 tahun aku follow kem ni(Kem Jurus Wajib Peringkat Negeri Melaka)



RayBan Aviator Gold...(2009-2010)


Lupa nak cerita,aku sampai sana(Gombak) dalam pukul 12pm,dalam pukul 4pm aku+Aman+adik2 sedara aku pegi jalan2 KL jap...berpandukan GPS handphone Aman yang kadang2 betul kadang2 tak=D hehehe....

KL...kita org pegi lowyat,TS...dengan tujuan sebenar...Aman nak cari kereta(entah celah mana org jual kereta kat lowyat & TS tuh hehehe) pastu aku nak cari handphone baru...
akhirnye dua2 kecundang...hajat yang di tuju tak tercapai...hehehe....
kita org singgah Mcd kat TS,makan kat situ....dari A sampai Z Aman yang belanja(Aman ni best sikit ngan dia...dia tak lokek...maybe tu kot dia murah rezeki...hehehe)
pastu kita org nya objektif bertukar....kita org pun memulakan objektif baru kita org iaitu...mencari kasut Ayie!!!(adik sedara aku)

Hehehe...cari kasut dia punya lah senang....masuk satu kedai terus je jumpa dan beli...hehehe....yang paling penting....aku ni jadi penasihat fashion dia.....hehehe...beli atas dasar pilihan aku bukan dia hehehe...(nasib ko lah jang...hehe)

Masa kat TS tu aku rasa dah nak tumbang jer sebab menahan sakit demam aku ni...
tapi dalam masa yang sama aku dapat semangat...semangat yang baru2 ni datang dalam hidup aku...semangat tu jauh...dia datang dekat aku melalui handphone aku....hehehe...(orang tu sorg je yang faham sendiri klu baca entry ni hehehe)

Kita org balik balik rumah kat Gmbak tu dalam kul 9-10pm(sesat jap dalam KL & aku tidur rumah Makteh aku..)

Sebenarnye demam aku ni makin teruk...aku terjaga dari tidur yang tak lena(sejuk kot bilik aku ni ada aircond....rumah ni satu bilik satu aircond...uuiiishh!!!)
aku terus terjaga dan terus online....(lagi satu rumah ni internet 24-7 hehehe)
tapi benda yang aku nak tekan kan dalam entry kali ni..

-Sedih shade pecah..
-Rindu kat org yang jauh dari aku..
-Sebenarnye aku ada adik kat Gombak ni tapi sedih kita org takpat jumpa masin2 ada komitmen len...insya dik nnti ada rezeki kita jumpa k!!  =(
-Demam aku makin teruk(sebenarnya dah lama tak demam...tu yang rasa macam tak biasa demam nih hehehe+aku ni manja sikit....hehehe;P)

bismillah...ya allah ya tuhanku...kau kurang kan lah ujian mu terhadap ku ya allah,berikan ketabahan hidup kpd ku,berikan ku pasangan yang dapat menemani di kala susah senang ku ...agar dapat aku melalui liku2 hidup ini dengan tenang...amin...


sekejap jer;) | Jalan Raya!!!! wahahaha...Raya paling sempoi tahun ni;D | panglima  | ,,,,,
Gambar Raya tahun lepas...hehehe tiba2 rindu nak raya...tahun ni raya sama bulan dgn bday aku klu tak silap:D hehehe..

p/s : Esok balik2 Shah Alam dah ada aiseymen yang menunggu =S Cinta Gila!!! =D

Tiada ulasan: