14/04/10

Baru lepas melalak!!!(puas)

salam....
Hehehehe....sambil menaip ni sambil tengok member tengah berlatih menari untuk persembahan 'Guitar Lapok' kat UNISEL under budak2 MASCOM ,sambil tu aku jadi DJ dorag yan tgh berlatih menari ni hehehe.......


Tadi dalam pukul 5pm phone aku berbunyi menandekan ada mesej masuk...=)


BUNGA : Amin jom pi makan bunga tak makan dari pagi tadi...


Owh rupenye teman baik aku bunga ajak aku pegi kluar makan...aku pun siap2 pegi ambik dia....
sebenarnye aku dah makan dah tapi aku nak temankn dia makan...sebab dah lama tak lepak sesame dengan dia...
dia ajak aku pegi makan..aku tanya dia nak makan mana...aku bagi dia pilih tempat nak makan...dia cakap dia nak pegi KFC..




nanti sambung!!!!!!!!!!! urgent PAKGUARD DAH HALAU!!!! =D




p/s : Pakguard kamceng kot dengan aku hehehehehe

Tiada ulasan: