16/04/10

Di tempat tinggi...(Keciwa+bapak2 jgn maen ea....!!)

http://images.paultan.org/images/Toyota_Camry_Aerokit_1_Large.jpg
Salam..

P : "Punk sorry tau sbb dia macam tu...dia badmood skit sbb buat assignment dia...."


Aku : "Entahlah pija mengelabah,org lain pun ada gf gak,klu xbleh tegur gf tu simpan gf tu dalam peti r....aku angin plak....dia babitkan bapak aku...'NI BUKAN KERETA BAPAK KAU!!!' yup aku memang bukan org kaya...tapi aku tak lokek dengan budi bahasa...terase gila 'P',aku pnah dgr pasal bf kau n aku bajet bleh lepak sama,tp klu ni lah yang aku kena....aku xkan tegur n ckap dgn ko lg n jgn risau bf kau mesti happy...sorry pasal tadi...aku tak kaya tapi jgn hina aku...."

Aku penuh dengan assgmnt gak...lagi lah jadi macm2 ketua aku nak hndle tapi xdelah sampai aku nak hot2 macam dia...mulut tak beragak...alhmdllh...mmg bukan buku bertemu ruas...aku jnis susah nak marah...so aku cool jer..tapi aku bengan bila part Bapak2! nih....
aku tak sama taraf dgn korg tapi jgn hina aku....ko igt aku ni kebulur nak naik camry pe??? guna otaklah jgn jadi budak2....kang aku cakap ko bodoh...ko marah....gf komarah...'F' marah.....entahlah......



F : "yup memang amin yang salah!! "


Klu dah terhutang budi dengan dia jangan lah jadi kan aku mangsa untuk menunjukn betapa setianye kau dengan dia....salah mamat gila tu aku pulak di pusingkannye....(yang di katakan si 'F' kacak)
cerita dia simple je...tapi jadi lebih serabut bila ada jenis org yang dengar sebelah pihak je ni...


Bunga : " Menangis air mata darah skali pun dia takan terasa pape..."
               "Kau dah ada peganti tapi cuma kau je yang xnak...."


Betul pesan bunga....insya aku akan dengar
pasal peganti tu aku nak kayuh pelan2 aku xsuka rush2...sebb aku tak aggp dia pgnti...aku nk bkwan nak kenal hati budi dia dulu.....

bismillah...ya allah ya tuhanku kau besarkan lah jalan hidup ku ini agar dapat aku melaluinya dengan mudah dan selamat....amin

p/s : Bila kita ada kat atas memang seronok tapi sedar xkorg bhawa di atas tu lah tempat yang paling bahaya untuk kita bila2 masa je  bleh jatuh,klu jatuh dari tempat yang tinggi ni sakit gila kot...so....jangn alpa...  =)

Tiada ulasan: