10/04/10

Nostalgia...Single = simple Couple=trouble

Monday, February 01, 2010

Current mood:Penjantan Tangguh;D





http://www.importcostumes.com/i/360x360/IC77333.jpg


Salam...

sem baru...

nafas baru...

cara baru...

hampir sekian lama aku di kongkong tanpa ikatan....

bagai lembu di tarik tanpa tali......

pedih...

sakit...

perit...

aku telan pelahan2.....

sampai masa dia tinggal kan aku dan pergi bsama dgn lelaki yang dia suka...

dgn seribu satu cerita dan alasan.....

kecewa...macam nuklear meletop kat kpala aku je aku rasa...

sbnarnya aku tahu....

kenapa dia nak tinggalkn aku....

aku bljar mcam 2 bnda n pkara....

yah....pernah dgr tak habis madu sepah dibuang=)

itu lah nasib aku skang;) huhuhuhu

DUIT ialah kasih sayang bagi sesetengah perempuan....

bagi aku lah kepada perempuan jnis 'Gillete' klu korang nak snang hdup korang baik

korang bercinta je dengan Machine ATM lagi senang takyah korang sush2kn laki2

lain....wakakakakaka.....

kesian dorg asyik kena tinggalkan dgn perempuan je=)

hehehehe......


p/s:siapa minum coke dia yang terasa gas nye;D hehehehe(aku tak tuju kan kat siapa lah mksudnye)

Tiada ulasan: