24/04/10

AISEYMAN HAKU...MARKAH KORANG???(MELAMPAU LA KAWAN..)

Salam...

Aremanah Class | me n paan buang smph;P | panglima

Aremanah Class | me!!(nsib bek ada yg ambik pic nih;P) | panglima
Masa form 5....hehehe dak baik ni...hehehe....


-Aku dan Aiseyman(assignment)

-ibarat aur dengan tebing

-kita orang tak dapat di pisahkan walaupun sesaat...

-tapi akhir-akhir ni...aiseyman semakin rapat dengan aku....hingga aiseyman budak-budak lain pun aku kena buat....

-aiseyman aku buatkan...markah???

-ingat...anda berada di peringkat Universiti...bukannya sekolah rendah atau menengah....so letak lah diri anda di peringkat yang betul...jangan membazirkan duit mereka....

bismillh...ya allah ya tuhanku balas lah mereka dengan setimpal dengan apa yang aku rasa agar dapat mereka belajar erti hidup ni.....supaya matang untuk meneruskan liku2 hidup ni yang penuh dengan pancaroba...amin...

p/s : Aku dah malas nak bercakap.....korang dah besar....jadilah lebih matang wahai adik2 ku,abang2 ku,kakak2 ku dan sewaktu dengan nye yang masih menuntut di mana2 tempat pusat pengajian awam atau pun swasta....

Tiada ulasan: