12/04/10

Ada kau bila ku di perlukan...(menyirap)

http://777joshblog.files.wordpress.com/2009/07/karate_chimp.jpg

Salam..


Ada kau bila ku diperlukan....
aku bukan mainan..
masa senang...xde masalah...xde cari aku pun...msg pun xnak...col pun x rply....


 tapii......

bila susah...nak pakai tulah...nak pakai ni lah....baru nampak aku....baru terhegeh2 nak msg aku...col  aku....
macam ni punya orang pun ada ke??

hehehehe....aku dapat rasa kau nak gunakan aku=)
dulu aku sanjung kau....insan yang mulia perangai nye tapi bila aku nampk belang mu...
ternyata....kau spesis yang sama je dengan org2 yang lain=)

Bismillah....ya allah ya tuhanku jauhkan lah aku dari manusia2 spesis ni.....supaya jauh aku dari kebencian....amin...

p/s:orang2 yang dekat dengan aku je jugak....=) ntah...cara kau tu buat aku meluat pulak hehehe....

Tiada ulasan: