19/04/10

Sayang Ayah & Ibu+Congrat Kay!! (Disayangi)

Salam...
 ibu dan ayah
Credit to Aman(klik kat link dia ni terus ke blog dia)

Hehehe....aku tak leh nak taip banayk...on9 kat cc bawah rumah nih...dah lah pakai sluat pendek+tshirt je...sejuk gila....xpenah2 dia pasang aircond +kipas...time ni plak dia pasang...ggggghhrrr~~~ sejuk...

Tq ibu & ayah...xhenti2 col aku bila dapat tahu aku tak sihat=)
aku taknak dorg risau sangat...sebab aku jauh daripda dorg.....

Tapi wat masa terdekat ni  ayah ada dekat Shah Alam...dia dtg sini atas urusan kerja...aku jap lagi nk gi kat dia nk lepak sana;D (makan free wakakaka...)



Congrat tu Kay...
bak kata pepatah moden.....
 
"Bagaikan budak di bagikan PSP..."

hehehe dia happy giler bila blog dia di terjah oleh blogger  terkenal Mas(aku pun tak kenal mana sebenarnye tapi wat2 kenal jer hehehe...sbb aku newbie kat blog nih hehehe)
so siapa2 yang terbaca blog aku ni ke secara tak sengaja jangan lupa singgah dekat blog kawan aku ni
http://nisaitukay.blogspot.com/

p/s : Sejuk tak tahan rasa macam2=S Kay guitar kamu cantik!!! insya nnti saya ajar k;)

Tiada ulasan: