30/04/10

"Ekspresi mendatang..." (tengah jam pale otak)

Salam..

-Entry ni kisah masa dua hari lepas....masa aku on the way menyiapkan short film Tijhaz....

Info
Masa : 8.00pm
Tempat : Lab Comp Cik Adi



-nilah jadi bila aku lah
Producer + editor + Art photographer + Script writer + Original idea + Print poster + Sound man + Ketua teknikal event 'Cenimini' + Photogrhper Cenimini + Lighting Man Cenimini + Runner + asisstant Director + hilang pendrive Final assingment + thumbdrive kena virus = Panglima Hitam (sebenarnye aku pun lupa apa lagi banyak sangat)
Dan cuba anda cari benda tersembunyi dalam gambar ni;D hehe...(aku mmg suka main2 hehe..)


pasni aku nak sambunng cerita tentang 'Cenimini' lak tapi kat entry lain;D

salam..


p/s : balik melaka jumpa orang yg tersayang...my family!!

1 ulasan:

Cik Buya berkata...

wuahkakaka.. gedik!!