13/04/10

Pertandingan Tarian MMU Cyberjaya.....(xsihat)

 
Salam....

Semalam sampai rumah nak dekat kul 4 pagi....lewat gilak...nasib bek xde klas pagi nih hehehe..
Tq to Yap....coz temankan aku gi MMU Cyberjaya semalam...=D
alhamdulillah....sekali jalan je pegi MMU semalam=)
xsesat pun;) hehehe....tapi sangkut kat JPJ punye 'Roadblock'....mana tak nye....aku bleh bantai lalu dua kali kat 'roadblock' tuh hehehe....sebenarnye sesat kejap je sebab aku ter 'U turn' hehehe....pastu aku lalu lah kat 'roadblock tu skali lagi...aku pun tanpa segan silu bukalah tingkap tanye...

Aku : Salam...bang tumpang tanye...MMU katne eak bang?

JPJ : Salam....MMU? wallahualam dik....xpernah dengar pulak.....alang2 ko dah berhenti ni bak sini lesen ko....

aku : (Uik?? JPJ Cyberjaya...tanya MMU kat mana jawapan nye dia tak pernah tahu??) owh lesen...tunggu jap ea...nah..

JPJ tu check lesen aku yang berada sama dengan IC aku yang aku kempil kan sekali dalam satu sarung plastik...tiba2 ada barang jatuh dari sarung aku tu...tanpa segan dan silu aku pun terus jerit kat JPJ tuh..

Aku : eah bang! tu pick guitar saya tu bang jatuh...tu je lah yang last bang...yang len dah hilang...(dalam nada begurau ;D )

JPJ : owh....nah2....oho...siap letak nombor awek kat dalam ni ea.....(sambil tersenyum)

Aku : ??

JPJ : ok...jalan....


Pastu baru aku ingat....memang ada aku simpan selitan kertas warna warni dalam sarung plastik ic dan lesen aku tu...tapi bukan nombor awek...tapi email awek....(awek tu perempuan bukan gf ok hehehe) email tu aku dapat dapat dari jiran seblah rumah sewa yang kitaorg duduk skang ni..awek2 tu yang kasi kat aku=)
hehehe... dan akhirnye aku tersnyum sengsorang=)

Aku sebenarnye pernah pegi Dance Comp tapi aku tak ingat sangat bila sbb aku tak pernah focus kat Dance comp yang aku pegi tu...tapi semalam merupakan pengalaman pertama aku dapat tengok dari A sampai Z...persiapan penari2 dari UNISEL untuk pergi bertanding....


 http://thumb10.shutterstock.com.edgesuite.net/display_pic_with_logo/295399/295399,1238139769,2/stock-photo-young-patient-young-boy-in-bed-sick-with-fever-27422536.jpg



Aku rasa aku nak stop dulu sampai sini...

aku demam...rasa tak sihat gila=S nak rehat dulu r nnti aku sambung cerita pasal ni k...=(


Salam...

p/s : Memang rasa macam nak pengsan je=S rehat pun tak cukup ish2....tolong xsihat....=S

Tiada ulasan: