10/04/10

Nostalgia...Apa yang aku dapat itu yang aku sayang nanti..

Sunday, November 29, 2009

Current mood:menunggu mencari
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgLkmjaXlwX30yGL2GWm-6GeugHlH8zGJT7KToPbmSNLSzaAk1DO_di3NCvUcuOtB4jwzmzlb33GKPM2lE1B1o2Dv2g5iSn1WpJNUf8mwN4oDUBXB5VxxotH7j0QUuJYlw45AGuLEkuVu8/s320/old_man.gifsalam..

huhuhu...alhmdllh...sem 4 dah nak habis(ikotkan dah habis dah tapi ada hal lagi kat shah alam)
aku skang tgh sibuk nk sttlekan mcam2...
baru2 ni aku kna samn JPJ dkat KLIA...perkh..dah kna lapor diri..tapi pasni kna datang utk soal siasat agi=(( OHTIDAKKK!!
pastu baru2 ni aku trlggar lampu isyarat merah lak tu=(( (akibat konvoi..takut kna tinggal dgn kawan aku pecut time lampu kuning yg trus brtukar merah) ish2 dah lah langgar kat dataran kat KL sure2 ada camera kat situ..ish2 takut2 duit agi tu...
xpelah entry kali ni aku nk igtkn kan diri aku...

Apa yang aku dapat itu yang aku sayang....

moga2 tuhan cpat2 smpai kn jodoh aku...rindu utk di sayangi...ish2
klu sakit batuk,dmam k pape k ada org care gila2...ish2...sgat best

k salam...

p/s=fasha kredit nama aku tau hehehe

Tiada ulasan: