22/04/10

Rusa masuk kampung....(gelabah siak)

 http://www.ultimatesportsmen.com/weird/images/bmw2.jpg
Salam...

"Min ko ni xde life lah!!!"

sambil si 'Tul' mengangguk secara diam2 tanda menyokong statement member aku ni akhirnya kantoi sebab aku ternampak aktiviti beliau tu....

-takde life??maksud korang aku tak masuk C,GC,menunggang,tkinja
-aku takde life?
-harap maaf...aku bukan korang dan korang bukan aku=) life aku bukan di situ...
-sekadar bersendirian dan memikir masa depan tu pun dah cukup memadai untuk aku rasa hidup sebenar....
-aku tatkala berfikir sejenak untuk masa depan aku tu aku akan muhasabah diri aku ni..
-insaf....sebab hidup ni susah...tak macam dalam cerita Korea atau Jepun...mesti hapy ending...(tak di nafikan aku bukan budak baik....=D nakal kot..yang penting family aku tahu gerak geri aku hehehe.. )
-malunya....macam rusa masuk kampung =)

ASAL DARI KAMPUNG!!!

p/s : Sayang lah...sekarang ni susah nk jumpa perempuan yang dari kampung pure....bukan maksud aku dia zero but....ciri2 perempuan kampung ni best sikit....diaorg boleh dilabelkan sebagai 'future wife list' hehehe...serba bagus;)

Tiada ulasan: