14/04/10

'Kronologi S'.....(merancang)

 http://ic2.pbase.com/u26/digitalgee/upload/43838234.sleepy.jpg
salam...

Huhuhu...aku ni slalu tulis blog masa tengah malam2 buta...hehehe sebab masa2 macam ni lah aku rasa masa paling prvcy skali hehehe...
tadi masa menulis dalam bk4(bilik stdy UNISEL) tak sempat habis sbb dah kena halau dengan Pakguard hehehe...

Nak di jadikan cerita lah sebenarnye entry tadi aku nak cerita aku gi karok(bahasa karoeke budak2 skang hehehe) tadi dengan bunga kat PAS(Plaza Alam Sentral) total sepuluh lagu hehehe...tapi tak sempat nak lepak lama coz tadi buga di perlukan secara urgent untuk jadi penari pada esok hari=) 

Hari ni ada tiga perkara penting berlaku dalam hidup aku...

1st - Aku hangout dgn bunga=D
2nd - Aku.....cinta 3
3rd - Aku.....Pros

Yang kedua dan ketiga tu aku takleh cerita sangat coz dalam proses siasat=)
tapi yang tersangat2 penting ialah yang no 3 tu....atau dikenali ssebagai 'Kronologi s'
benda ni masih dalam siasatan so doakan aku berjaya menyelesaikan penipuan dan penfitnah2 dasyat ini...amin....

p/s :Tulis sikit j lah dah mengantuk gila vavi=S

Tiada ulasan: