22/04/10

Akhirnye!!! (gembira)

Salam..

 Kenangan Terindah(",) | Kapal Titanic tu ktorg yg karamkan,kawan2 4A ku.. | panglima

-Huhuhu...entry kali ni aku nak rasa bongkak kejap....
-Setelah sekian lama nya.....akhirnya hari ini dalam sejarah....
-Hampir genap sembilan purnama aku menyimpan,membela,menjaga rambut aku ni...
-Macam2 cara aku guna untuk mengelak dari dicekup Pakguard,di halau Lecture dan di sound Parent(parent cakap aku nye rambut macam kongkang wakakaka...)

 

-Akhirnya......bagai bulan jatuh ke riba....
-Cita2 aku dari dulu sebenarnya bukan apa....sejak dari zaman sekolah lagi....
-Dulu aku pengawas so rambut sentiasa kemas je...tapi lepas je habis sekolah aku terus pasang cita2 aku tu walaupun penuh dengan rintangan yang melanda....
-Akhirnya.....rambut aku berjaya untuk di ikat seperti ala2 Samurai atau Yakuza  Jepun!!!(Maksudnya rambut aku sudah cukup panjang le der~ )
-BAGA!!!!wahahaha...(bangga2 siot!!!)

Tiada ulasan: