10/04/10

Nostalgia...Hawa itu menyusahkan??

Tuesday, December 08, 2009

Current mood:terkesima..
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi8WbDuktfm1ytaHfYHUg47Zx-m6lX0952rywKwAu6lhyphenhyphenbEAyhZJqBexMyRUllFyimaMVi2o0mayn7vwERqLKx86K_YzhPTB779Y72DkojPvIeM9Rmg_JpQtD7R8cROtX7UTB-6iNYKAL4/s400/i_m_too_sad_to_tell_you.jpg

Salam..

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10++++

Ntah tak terkira...
Bila hawa menipu aku...
Hri demi hari...
Aku rasa kian jatuh...
Dek kerna cinta itu buta...
Aku leka...
Aku alpa...
Setiaphari..
Setiap detik..
Setiap masa..
Aku di tipu...
Bukan seorg..tetapi sejumlah hawa...

Bodoh rasanya apabila sedar...
Bingung pabila terknang nasib ini....
Crita demi cerita aku percaya...
Janji demi janji aku turuti...
tapi itu smua hnya omong kosng...

Ibu ku hawa..
Kakak ku hawa..
Segala keturunan ku trdpat hawa..
Tapi kerna nila setitik habis susu sblanga...

Ntah lah....memang benar...
9 nafsu 1 akal..
Bukan lagi persoalan..
Tapi jawapan...

salam..

Tiada ulasan: