17/04/10

PROSTAR dan aku....(Matang)

New Chapter+) | let's fight HIV and AIDS!!!!!!!! | panglima


Hari Sukan PROSTAR Peringkat Daerah Klang...

Salam...aku banyak terhutang budi dengan PROSTAR...
yup...kelab ni banyak mendedahkan aku dengan macam2 jenis orang...
kelab ni juga banyak sedarkan aku untuk melayan orang yang di dikriminasi atau pun cara menghindarkan stigma...
dalam kelab ni jugak dah banyak bawak aku ke merata2 tempat...dari pelusuk kampung...hingga ke bandar...
kelab ni juga mencelikan aku tentang bahana nya AIDS dan HIV...
dalam kelab ni juga aku dapat ramai kawan baru...
walaupun dalam masa yang sama aku tak bersependapat dengan arus yang di bawa oleh PROSTAR...
tolak,tambah,bahagi....dah genap 2 tahun lebih aku joint kelab ni...
dari ahli biasa sampai ke AJK...sampai bertnding Presiden...kejab je aku dah berada kat tahap tu...
tapi bukan benda2 tu yang aku kejar...
aku kejar kan pengalaman yang ada dalam kelab ni...
pengalaman yang tak dapat aku kutip dari mana2 pun...
tapi.....
sayang nya.....

"Kerana nila setitik habis susu sebelanga..."

Aku tawar hati nak joint kelab ni di sebab kan tindak tanduk org2 yang penuh rasa hasad dengki.....

"Kronologi 'S' "

Benda2 tu lah buat aku rasa menyampah dengan PROSTAR dekat universiti aku...
macam aku cakap kat  entry sebelum ni...
aku memang takde masalah dengan dia tapi...

"Orang pakai cantik,hensem...korang ikut.....orang tak kacau hidup korang....korang kacau hidup diaorang...
aku paling ALLERGIC dengan orang hati busuk ni....klu orang yang ALLERGIC dengan kucing kadang2 ada yang selsema,asma dan sewaktu dengannya...tapi kalau aku pulak...If aku ALLERGIC dengan orang busuk hati aku akan rasa menyirap...tapi paling teruk pun aku akan jauh kan diri dari beliau si busuk hati...."




bak kata Nabil RL 'LU PIKIR LAH SENDIRI!!!'

bimillah...ya allah ya tuhanku...kau panjangkan lah jodoh aku dengan PROSTAR...amin...

p/s : aku nak org lain ganti tempat dia atau pun dia ubah perangai dia dulu....

Tiada ulasan: