10/04/10

Nostalgia...Selamat Hari Jadi Ibu Ku Sayang=D

Monday, February 08, 2010

Current mood:SAYANG IBU!!!!!!!!!!
......

SELAMAT HARI JADI IBU

dengarkanlah lagu, lagu ku ini
ikhlas dari hati hanya untuk mu
aku lah anak mu, anak mu yang selalu
memelukmu menciummu

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari jadi ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji

kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
punyai pari-pari iaitu kamu
ku pastikan agar kau sentiasa bahagia
inginku nyatakan kau milik syurga

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari jadi ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji



p/s: Ibu lah segalanya dalam hidup aku....ibu diari hidup aku...TQ ibu T_T tak terbalas jasamu ibu.....


Tiada ulasan: