22/04/10

FINAL KU!!!!!!!!!! (serabut)

Salam..

-Hari ni antara hari paling serabut yang penah aku hadap....
-Bayangkan aku nye final project untuk sem ni hilang macam tu aje...

Cerita nye bermula...

-Petang semalam aku pegi photolab dalam pukul 5 ke 6 petang(kiranye masa tu aku antar yang last kat lab tu bersama teman aku caped....sbb photolab slalu tutup ikut offce hour =( )
-Tepat kul 5.30pm encik Faisha pun mengusir kitaorg keluar dari lab tu dengan alasan beliau menjalankan tugas...
-Semasa perjalanan balik ke Bintang(tempat rumah sewa aku) aku pun singgah kat kedai gmabr jap dengan tujuan aku nak singgah print gambar
-sedang je aku bawak keluar pendrive dari bag aku....

p/s : weh nnti aku sambung...sumpah tengah mamai gila vavi ni...ni kat cc...takut aku tumbang je nant=S

Tiada ulasan: