28/03/11

Tips kenal Kicap Cap Kipas Udang Tiruan.

Salam..

Aku ni pernah di kategori kan sebagai kipas susah mati untuk brand kicap Cap Kipas Udang ni jugak lah dulu sebab waktu kecik-kecik kalau setiap kali waktu makan botol kicap ni mesti wajib ada kat sebelah aku...kalau tak ada aku tak akan makan(muahahaha..demand gak aku kecik-kecik dulu!)

tapi yang gadisnya sadisnya...memandangkan dunia dah maju...so pelbagai barang dengan senang lenang je di cetak rompak...daripada cd,pakaian sampai lah ke makanan.(Bullshit kepada si Lanun)

so hari ni aku nak kasi tips untuk membezakan di antara Kicap Cap Kipas Udang asli dengan yang palsu.

PERBEZAAN KICAP CAP KIPAS UDANG YANG ASLI DAN TIRUAN

PERBEZAAN KICAP CAP KIPAS UDANG YANG ASLI DAN TIRUAN
PERBEZAAN KICAP CAP KIPAS UDANG YANG ASLI DAN TIRUANPERBEZAAN KICAP CAP KIPAS UDANG YANG ASLI DAN TIRUAN

BEWARE!

p/s : tq teratakkarmo

Tiada ulasan: