18/03/11

Selepas 4 bulan sunyi tanpa Melaka.

Salam..


:: Masa gambar aku last kat Melaka dulu ::


Wuhu! habis sudah sem aku kali ini (sem 8) penat woi praktikal....lagi-lagi kalau tempat praktikal tu jauh dari rumah + lalu KL (jam sesak ya amat tiap-tiap pagi!) + pastu kencing kering!.

Walaupun aku dah tamat kan sesi praktikal aku di White Studio tak bermaksud aku percuma free, aku start sibuk pulak dengan report aku yang perlu dihantar dalam masa yang singkat..(mana tak singkat masanye sebab aku satu-satunya student yang praktikal selama 9 minggu...walhal yang lain kawan-kawan aku praktikal 8 minggu je)

Habis je aku buat report aku terus je hantar kat lecture aku kat Fakulti aku....dan agenda seterusnya....balik MELAKA!!!!

Malam tu (20.3.11) aku dah plan baik punyeeer! elok-elok dah dengan abang aku...konon nak balik konvoi lah...dia bawak kereta dia aku bawak kereta aku pastu jumpa kat R&R Dengkil....last-last....Harammmm~
masa aku singgah R&R Dengkil tu aku call lah abang aku konon nak inform suruh dia singgah R&R yang aku berhenti tu...

" Eah min wakpe kat R&R tu ? abang dah sampai Negeri Sembilan dah ni...kita balik masing-masing lah...jumpa kat rumah Melaka k"
-Abang senget aku-

Dengan muka yang toya + blurr....aku terus je masuk kereta aku dan teruskan perjalanan ke destinasi aku..
gerak dalam pukul 8 & sampai Melaka dalam pukul 10..sampai - sampai je rumah aku angkat barang dari kereta aku macam biasa pastu aku salam lah seluruh family aku(sumpah rindu rumah woooo...)..selesai acara wajib tuh aku terus...on lappy aku pastu online...

"Abang min tolong editkan(DI) gambar ajam leh tak?"
-Adik senget aku-


Huh? lepas je adik aku cakap macam tuh kat aku...aku baru teringat permintaan adik lelaki aku ni rupanya aku dah tangguh kan sejak setahun sebulan yang lepas...ish-ish apa punya abang daaa...
so tanpa membuang sampah masa....aku terus menretouch & DI gambar adik aku tu dan walla! benda tu siap tak sampai setengah jam pun & ini lah hasil nye ;)(walaupun penat memandu tu tak hilang lagi aku layan kan saje hehe)


:: Iklaneka...TAG Heuer jangan sue aku..aku takde duit ~_~" ::


p/s : Melaka dah banyak berubah + aku ada perasan ada sebuah kapal terbang POS laju tersadai dekat-dekat dengan Peringgit Point...kenapa eak ada kat situ??

Tiada ulasan: