12/06/10

SUKMA MELAKA 2010 & BIRTH DAY KHAIRUNSA!! : 13 JUNE 2010 (TERUJA!)

Salam...



SUKMA MELAKA 2010 & BIRTH DAY KHAIRUNSA!! : 13 JUNE 2010

-Semalam 12 june 2010 bersamaan dengan hari persmian SUKMA MELAKA 2010 yang di adakn di stadium Hang Jebat Melaka....
-Sambutan sungguh menggalakn, salah satu atucara2 yang aku igt....cubaan mencatat buku rekod Malaysia..seramai lima ribu orang pemain kompang seluruh Melaka di kumpulkan(Pak lang aku ngan dak2 kompang dia leh bantai berjalan lak pg langkawi org duk sibuk buat rekod...)
-Satu family aku turun pg tgok....termasuk 2 adik sedara aku.....cuma adik bongsu aku je tak ikut coz dia ikut Pak lang aku gi langkawi...hehe

Photobucket

HAPPY BDAY NINI!!!!!
Tanggal 13 Jun 2010 maka genaplah 19 tahun umur beliau..... :D
-Makin tua dh man2 ea hehe...
-ucapan.....semoga panjang umur,murah rezeki,sukses dalam hidup!!
-Friend 4eva!


Ok lah...bernukilan guna doid2 susah taip loh.....taip sikit2 pun jadilah.....okie dokie....adios amigo!


P/s : bila bday aku je msti jatuh masa bulan puasa tau :s

Tiada ulasan: