14/06/10

Jejak Kasih MySpace & Jadi lah seorang pemikir bukan seorang pengikut!! ( Happy & BENGANG!)

Salam....


Cik Kuda!!

Hari ni seperti hari2 biasa cuti aku mesti bangun lewat...dan setiap kali aku tidur mesti aku mimpi yang pelik2....belarutan lak tu setiap hari..... U_U"

Jejak Kasih MySpace..
-baru2 ni aku di kejutkan dengan satu private mesej dari FB yang berbunyi....


"Hai cik Pang!! Still remember budak kuda ni??Akhirnya jumpa jua....nice to meet u cik pang"


From Fara 12:02am 13 June 2010

-huhu sumpah blur....aku pun approve dia jadi kawan aku pastu bermulalah kaji selidik aku kat profile dia..
-akhirnya segala persoalan terjawab..rupanya2 beliau adalah kawan lama aku kat MySpace..
-kenapa dia di panggil 'cik kuda'? Sebab dia ada kuda dia sendiri dan dias suka main kuda...cool an;D huhu


Jadilah seorang pemikir bukan pengikut....
-Fu*k sape yg meniru aku tu....ini kutukan terbuka....
-aku main permainan tu kau main permainan tu...aku tulis macam tu kau tulis macam tu....aku buat blog ko pun sibuk buat 'goblog' & macam2 lagi lah yang kau tiru & curi idea dari aku....
-ingatlah....cara kau tak melambangkan diri kau yang sebenar.....kepura puraan semata2...
-Jadi lah seorang pemikir bukan pengikut...

P/s : Dunia itu bolat!!;D

Tiada ulasan: