3/07/11

Pengetua yang AWESOME! korang ada??

Salam

Aku dari sekolah rendah sampai sekolah menengah aku bersekolah & membesar dekat kawasan kampung...so culture di kampung sesangat lah lain dari culture di bandar....bayangkan contoh jika anda seorang pelajar perempuan free hair yang bersekolah di sekolah lama aku anda berkemungkinan besar akan disisihkan oleh pelajar-pelajar lain atau berkemungkinan besar akan dikaunselingkan oleh guru kaunseling yang selalu berpura-pura baik,It's a fact dude!

Dengan kata nama lainnya mereka tak berfikiran terbuka...dan biasanya prestasi & pemikiran sesebuah sekolah akan terletak di tangan pengetua sesebuah sekolah tu balik...so majoriti pengetua aku waktu sekolah dulu sangat bullshit mengarut...bayangkan pernah dulu ada rule sekolah menengah aku melarang keras budak pakai kasut tapak merah(kasut sepak takraw warrior) dengan alasan kasut tu berjenama boleh menimbulkan perasaan bongkak dekat student-student yang pakai....bullshit kan? & banyak lah lagi rule yang bullshit yang di sediakan oleh pengetua-pengetua aku dulu....shame on me sebab lambat berkembang...

So dekat sini aku nak tunjukkan satu vid yang super awesome  untuk seorang pengetua yang sangat coolblog!
tak banyak info yang aku dapat tapi yang aku pasti beliau merupakan pengetua di salah sebuah sekolah di Hong Kong....watch & learn Mr,Mrs. Principle!




p/s : Please jangan buthurt roflol

Tiada ulasan: