4/09/10

Aku,Suz & nenek..... (bercampur baur)

Salam....




=D Panglima kembali bernukilan hehehe..
Alhamdulillah...setelah sekian lama aku berdiam diri....
diam2 ubi aku ni....hehehe...


-2 Sept 2010 merupakan ulang tahun hari terjadinya aku dan hari yang mengembirakan aku....=) (xnak cakap byak nak tahu baca post seblum nih hehe)


-Bertahun2 aku merisik....lepas tu seminggu bernikah akhirnya aku di ijab kabul kan utk sehidup semati bersama 'Suz' ;D (4 sept 2010 - xxxxxxx )


-yeahh! ;) gembira ya amat ;)
doakan agar kami berkekalan sehingga ke anak cucu...hehehe


-tapi dalam senyuman riang aku ni sebenarnye masih terselit kisah suka duka yang tak pernah aku bayangkan akan berlaku terhadap diri ku...dan aku hanya berdoa dan berusaha selagi mampu untuk membetulkanye....


-tahun ni juga buat kali pertamanye aku sekeluarga dan sedara mara beraya tanpa nenda tercinta....nenek telah pergi menyahut seruan ilahi pada minggu lepas (lupa lak tarikh nye insya nnti di update) dan aku sekeluarga menerimanye dengan redha...


Ini lah Suz saya...cantik tak?? hehehe...



Bismillah...ya Allah ya tuhanku...kau berikanlah ku kekuatan agar aku dapat terus berdiri dan berjalan di atas muka bumi ini ya Allah semoga segala rintangan dapat ku harungi dengan penuh senyuman...amin.....


p/s : korang jgn slah faham dgn Suz ni lak hehehe....(ramai yg salah faham sbnrny nih ^_^ )


Tiada ulasan: